TÍTOL DE L’ACTIVITAT: Emocions i qualitats negatives
Objectius
|
-Identificar una o més emocions negatives pròpies
-Descriure en quina situació apareix aquesta emoció
-Ser capaç de reconèixer quins sentiments provoquen aquestes emocions i per què |
Descripció de l’activitat
|
Els alumnes entren a l’aula i s’asseuen cadascú al seu lloc. Un cop estan tots i totes asseguts, se’ls presenta l’activitat que es durà a terme.
Prèviament, es comença amb una música inquietant de fons (Psicosis) per a introduïr-los millor en l'activitat.
Se’ls presenta un full (Materials Elaborats: Emocions i qualitats negatives) amb un llistat d’emocions negatives.
Es fa una lectura conjunta del llistat d’emocions per a que tothom les entengui i un cop feta aquesta lectura, es demana que cadascú, individualment, pensi i s’identifiqui amb una emoció negativa del full, la que reconegui com a pròpia i/o més constant en el seu dia a dia. Passada una estona, un per un expliquen a la resta quina emoció reconeixen com a seva i per què, o en quines situacions la viuen i la senten.
Quan acaba l'exercici, es fa una posada en comú d'allò que han sentit, quines situacions s'han imaginat, per què senten aquestes emocions negatives, com creuen que podrien eliminar-les o reduïr-les...
|
Metodologia
|
L’activitat es duu a terme a fons de la classe asseguts/es en rotllana al terra.
|
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada